Tuesday, November 1, 2016

Music of your Life & National Primary School Choir Competition 31/10/2016 (Sun)

  正式踏入社会后,第一次带领了自己的母校‘加影育华小学’参与了第25届全国儿童合唱观摩赛。虽然没得奖,但孩子们都很棒!!爱你们

  自七月尾,随洪老师的引导之下我加入了 TCS (The canticle singers) 这个团体。第一天的排练,那陌生的脸孔加上全部团员都以英文来交流,我顿时好紧张。来了位来自加拿大的团员刚好住士毛月,所以那天起都有我负责载送。就这样载了三个月。这次的repertiore都是我没尝试过的,producer还给了我一首独唱。除了练习还是练习。每一个英文的咬字,发音,粒粒分明。而且我们的chorusmaster 就是 Melvyn Lau。这三个月,Stress!!! But then 终于完成了 Os:差点的忧郁症。@.@
 Full run at Black box@Dpac.
 Your song

 The simple joys of maidenhood.

Both who previously played the role of Guinevere.

 My pleasure to have Dr. Lok here to watched this concert, who is now the vice president of Malaysian institute of art.


My awesome vocal teacher who lead me to tcs.
 Wefie at cast party @majestic hotel
 Weeza
 Dawn marie
 Suzie
 Arman
 Cheryl
 Beesuan
 Tze liang
 Funniest member-keong
 Bibiana
 Sam
 chorus mater- Melvyn lau
Shaun

No comments:

Post a Comment